آرامش امید زیبای زندگی

آرامش امید زیبای زندگی

موفقیت ، آرامش ، اراده ، تلاش ، زندگی ، مرگ ، زیبایی ، زشتی ، تلاش برای کسب آرامش واقعی ، جملات زیبا ، آرام و الهام بخش برای زندگی بهتر ، زندگی ، راز بزرگی است که در ما جاریست ... شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت ، جملات زیبا , جملات تکان دهنده
آرامش امید زیبای زندگی

آرامش امید زیبای زندگی

موفقیت ، آرامش ، اراده ، تلاش ، زندگی ، مرگ ، زیبایی ، زشتی ، تلاش برای کسب آرامش واقعی ، جملات زیبا ، آرام و الهام بخش برای زندگی بهتر ، زندگی ، راز بزرگی است که در ما جاریست ... شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت ، جملات زیبا , جملات تکان دهنده

تاسیس وبلاگ

به نام آفریننده زیبا 

اینجانب بعد از مدت ها خواستم وبلاگی را تاسیس نمایم تا در جهت تقویت روحیه هموطنانم قدومی برداشته باشم  .


آدرس ایمیل شخصی (پرسش و پاسخ)

hossein_love_khanlar@yahoo.com

اینجانب با کمال افتخار آماده ام تا در اسرع وقت به تمام سوالات مربوط به تقویت اراده ،مسایل درسی،مسایل خانوادگی و ... را پذیرا باشم. 

نظرات 2 + ارسال نظر

وه که بازم فلک انداخت به غوغای دگر
من به جای دگر افتادم و دل جای دگر
یک دو روز دگر از لطف به بالین من آی
که من امروز دگر دارم و فردای دگر
گوییا تلخی جان کندن من خواست طبیب
که بجز صبر نفرمود مداوای دگر
پا نهم پیش که که نزدیک تو آیم لیکن
از تحیر نتوانم که نهم پای دگر
با من آن کرد به یکبار تماشای رخت
که مرا یاد نیاید ز تماشای دگر
اگر این است پریشانی ذرات وجود
کاش هر ذره شود خاک به صحرای دگر

تشکر از قلم زیبایتان

مهسا 1393/04/04 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.mynotes-moonsa.com

سلام
حالتون چطوره ؟

خوشحالم که مطلبم مفید واقع شده
و تبریک بابت هدف و وبلاگ خوبتون
امیدوارم موفق باشید و به هدفتون همچنان ادامه بدید

در پناه خوبی های خداوند

سلام
سپاسگذارم دوست عزیز.شادباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد